Sunday 28 September 2014

Testimoni Pengambilan Vivix® Shaklee oleh Pesakit Kencing Manis dengan Ulser Kaki Diabetes (Diabetic Foot Ulcer)

Testimoni Pengambilan Vivix® Shaklee oleh Pesakit Kencing Manis dengan Ulser Kaki Diabetes (Diabetic Foot Ulcer)


Vivix® Shaklee merupakan suplemen anti-penuaan dengan gabungan antioksidan yang bukan sahaja melambatkan penuaan dengan membaiki sel pada tahap selular, kandungan aktif utama Vivix® Shaklee iaitu resveratrol, ellagic acid dan anthocyanin selain quercetin serta ellagitannin, didapati efektif dalam meningkatkan sensitiviti insulin terhadap gula darah. Ciri ini amat penting terutama sekali bagi pesakit kencing manis atau diabetes jenis II yang mempunyai rintangan insulin (insulin resistance) yang menyebabkan kawalan gula darah yang tidak baik (poor blood sugar control).

Testimoni

Testimoni pesakit ini, seorang wanita berusia awal 40-an dengan kawalan gula darah yang agak kurang baik,
mendapati kakinya mula mempunyai tanda-tanda mendapat komplikasi diabetes iaitu ulser kaki diabetes (diabetic foot ulcer). Ulser kaki diabetes merupakan salah satu komplikasi diabetes yang biasa terjadi selain strok, diabetic nephropathy (komplikasi buah pinggang), diabetic neuropathy (komplikasi saraf) dan lain-lain lagi.

Beliau mula mengambil Vivix® Shaklee sejak Mei 2014 dan sejak itu mendapati kawalan gula darah semakin baik, rasa kebas di kaki juga berkurangan dan sensitiviti saraf di kakinya kembali normal selain mendapati tanda-tanda komplikasi diabetic foot mula beransur pulih.

Terkini, setelah 3 bulan dengan pengambilan konsisten Vivix® Shaklee, kaki beliau telah sembuh sepenuhnya selain kawalan gula darah yang lebih stabil.


 


Rujukan:

http://www.diabetes.org/living-with-diabetes/complications/

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





Pembelian 2 botol Vivix® Shaklee melayakkan anda mendapat keahlian percuma, penghantaran percuma dan harga ahli yang lebih murah  dengan penjimatan sebanyak 20%. Hubungi saya untuk Cara jadi ahli Shaklee.

Ingin membeli Vivix® Shaklee?


Harga retail: RM 475
Kos penghantaran: Percuma

Anda boleh klik pautan ini untuk melakuan pembelian. Kad kredit/debit diperlukan.


 BELI ONLINE VIVIX SHAKLEE


Atau

***Hubungi saya untuk konsultasi cara pengambilan produk yang betul dan berkesan.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai produk atau konsultasi
Call SMS WhatsApp 0196311031
Atau
" Like "

No comments:

Post a Comment