Saturday 25 October 2014

Mahu Ramping? Ingin Tampak Lebih Langsing? Dengan Cinch® Inch Loss Plan, Anda Boleh

Mahu Ramping? Ingin Tampak Lebih Langsing? Dengan Cinch® Inch Loss Plan, Anda Boleh


Dalam kebanyakan diet (berdiet untuk menurunkan berat badan), kita akan mengalami kehilangan lemak dan otot. Malangnya, tidak ramai daripada kita tahu, kehilangan otot bermakna kita kehilangan kadar metabolisme menjadi kadar metabolisme kita menurun. Apabila kadar metabolisme menurun, bermakna tubuh juga semakin kehilangan keupayaan untuk membakar lemak. Lebih teruk, apabila kita berhenti berdiet, tubuh tidak lagi mampu membakar kalori sama seperti sebelum berdiet. Ini mengakibatkan pertambahan semula berat badan, malah naik dengan mendadak. Keadaan ini mendorong kita memulakan diet semula, menjadikannya seperti suatu kitaran berulang dan inilah yang disebut oleh pakar sebagai kesan yo-yo atau yo-yo effect.



Cinch® Inch Loss Plan


Photo: Shaklee Malaysia

Cinch® Inch Loss Plan merupakan pelan pengurangan berat dengan proprietari Shaklee, leucine-enfanced formula atau formula leucine yang dipertingkatkan dan diuji secara klinikal. Kandungan leucine dalam Cinch®  membantu mengekalkan otot sedia ada, dan membakar inci lemak berlebihan yang tidak diperlukan dan menggeleber. Dengan ini, kesan yo-yo dapat dielakkan.

Terdiri daripada 2 iaitu;

  1. Cinch® Shake Mix
  2. Cinch® Energy Tea Mix
[klik ke pautan untuk maklumat lanjut produk]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Cinch® Shake Mix merupakan minuman lazat dan berkhasiat, dalam cara mengekalkan jisim otot penting semasa dalam proses penurunan berat badan (kebanyakan diet bukan sahaja mengurangkan lemak tetapi juga otot yang penting untuk memelihara kadar metabolisme. Kehilangan otot menyebabkan kadar metabolisme menurun selepas kehilangan berat, menyebabkan berat badan mendadak naik pula - disebut kesan diet yo-yo).

Selain daripada itu, Cinch® Shake Mix juga memberi rasa kenyang berpanjangan dan rasa puas semasa berdiet, di samping membantu membakar lemak dan mengurangkan inci lemak semasa proses menurunkan berat badan.

Photo: Shaklee Malaysia

cinch tea Shaklee
Photo: Shaklee Malaysia

 Cinch® Energy Tea Mix Shaklee merupakan gabungan eksklusif proprietari tiga-teh T-Lift (T-Lift Proprietary Triple Tea Blend)  yang mengandungi ekstrak teh merah Rooibos (Aspalathus linearis), ekstrak teh hijau (Camellia sinensis), ekstrak teh putih (Camellia sinensis), serbuk teh hijau Matcha (Camellia sinensis) selain mengandungi taurine yang meningkatkan kepekaan mental.

Satu sachet stick  Cinch® Energy Tea Mix adalah seberat 1.7gm, menjadikan minuman yang sesuai dijadikan amalan bagi anda yang inginkan kebaikan teh hijau. Setiap kotak mengandungi 28 sachets. Dengan pengambilan 1 sachet sehari, sekotak adalah untuk penggunaan selama 4 minggu.

Dapatkan 3 kotak  Cinch® Energy Tea Mix untuk penggunaan selama 12 minggu, sejajar dengan cadangan pengambilan teh hijau oleh pakar yang telah mengkaji khasiat catechins untuk kesihatan dan menurunkan berat badan.


Photo: cathywong.wordpress.com
_________________________


Ingin mendapatkan  Cinch® Inch Loss Plan?
Anda juga boleh melakukan belian sendiri secara online.
Klik untuk belian online sendiri. Kad kredit/ debit diperlukan.


 Cinch Inch loss Plan


***Hubungi saya untuk konsultasi cara pengambilan produk yang betul dan berkesan.

atau boleh juga hubungi saya untuk konsultasi dan pembelian produk, atau untuk menyertai KEAHLIAN SHAKLEE

Call SMS WhatsApp 019-6311031

Facebook : Kamalia Auderina Lee

Atau

" Like " dan hantar mesej ke,
Email: leekamalia@gmail.com

No comments:

Post a Comment