Monday 14 July 2014

Keistimewaan menyertai bisnes Shaklee bersama group kami

Keistimewaan menyertai bisnes Shaklee bersama group kami

Setelah anda mendaftar sebagai ahli dengan saya, saya akan menjemput anda masuk ke dalam secret group Shaklee kami yang eksklusif hanya untuk ahli di dalam group kami.

  1.  Anda akan dimasukkan ke dalam group di Facebook, Telegram atau WhatsApp untuk ongoing online business coaching. 
  2. Bimbingan bisnes secara online yang berterusan ini adalah 24 jam, dan anda boleh bertanya sebarang kemusykilan sama ada tentang produk atau berkaitan bisnes Shaklee pada bila-bila masa.
  3. Kelas juga bersifat santai, yang mana anda tidak wajib hadir atau mengikuti secara langsung. Jika masa tidak menyebelahi anda untuk mengikuti kelas secara langsung, anda boleh skrol kembali kelas yang telah dijalankan.
  4. Anda akan diajar tentang asas perniagaan Shaklee, strategi pemasaran, strategi mendapatkan 2-6 angka pendapatan dan sebagainya.
  5. Anda juga akan diajar dari asas tentang cara membuat blog, mengembangkan blog, strategi pemasaran online dan sebagainya secara percuma. Jika anda menghadiri kelas blogging di luar, biasanya yuran penyertaan adalah sebanyak RM 100 ke atas untuk sehari. Akan tetapi, dengan group kami, anda mendapat bimbingan tersebut secara percuma tanpa bayaran sesen pun.
  6. Anda juga akan belajar dengan lebih terperinci tentang produk Shaklee. Selain daripada bengkel nutrisi yang dijalankan oleh Shaklee daripada semasa ke semasa, anda juga memperolehinya secara percuma melalui kelas bimbingan group kami.
  7. Anda akan memperolehi akses VIP kepada sumber lain untuk memantapkan perniagaan anda.
  8. Anda sentiasa mendapat sokongan motivasi daripada ahli-ahli dalam group.


Hubungi saya 
019-6311031
Call / SMS / WhatsApp
Facebook: Kamalia Auderina Lee
Atau " Like "
Facebook Page : Natural Safe Vitamins Dietary Supplements
Facebook Page : Set Bersalin Mesra Breastfeeding
Email : leekamalia@gmail.com

No comments:

Post a Comment