Friday 11 July 2014

Vivix® Shaklee mampu meningkatkan kawalan gula darah pesakit diabetes

Vivix® Shaklee mampu meningkatkan kawalan gula darah pesakit diabetes


Selain anti penuaan, khasiat utama resevatrol didapati berkesan dalam meningkatkan insulin sensitivity (ciri yang bermanfaat untuk pesakit diabetes), mengurangkan pembentukan atherosclerosis (ciri yang bermanfaat kepada pesakit kolesterol tinggi dan perokok untuk mencegah strok dan serangan jantung), dan mengisyaratkan kemusnahan sel kanser atau apoptosis (untuk pesakit kanser atau mencegah risiko kanser).

Reseveratrol banyak digunakan oleh masyarakat Cina kerana kandungannya yang turut terdapat dalam wain merah, selain resveratrol dalam Vivix® Shaklee adalah bersumberkan Japanese knotweed, herba yang banyak digunakan dalam perubatan Cina sejak beribu tahun.

Testimoni ini merupakan testimoni pesakit dengan diabetes menunjukkan kawalan gula darah yang lebih baik setelah pengambilan Vivix® Shaklee.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~






Pembelian 2 botol Vivix® Shaklee melayakkan anda mendapat keahlian percuma, penghantaran percuma dan harga ahli yang lebih murah  dengan penjimatan sebanyak 20%. Hubungi saya untuk Cara jadi ahli Shaklee.

Ingin membeli Vivix® Shaklee?


Harga retail: RM 475
Kos penghantaran: Percuma

Anda boleh klik pautan ini untuk melakuan pembelian. Kad kredit/debit diperlukan.


 BELI ONLINE VIVIX SHAKLEE


Atau

***Hubungi saya untuk konsultasi cara pengambilan produk yang betul dan berkesan.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai produk atau konsultasi
Call SMS WhatsApp 0196311031
Atau
" Like "

No comments:

Post a Comment