Friday 18 July 2014

OmegaGuard™: Suplemen Minyak ikan Omega-3 Kegemaran Anak-anak

OmegaGuard™: Suplemen Minyak Ikan Omega-3 Kegemaran Anak-anak

Ini ialah anak ketiga saya, Yaya yang sangat gemarkan OmegaGuard™, sehingga saya terpaksa menyembunyikan botol OmegaGuard™ untuk mengawal pengambilannya. Ini kerana pada umur Yaya iaitu 3 tahun, disarankan pengambilan OmegaGuard™ ialah 3 kali seminggu atau setiap selang hari. Kemungkinan besar rasanya yang tidak terlalu tengik atau hanyir sepertimana suplemen minyak ikan lain yang terdapat di pasaran menyebabkan Yaya lebih menggemarinya berbanding dulu (semasa saya memberikannya suplemen minyak ikan jenama lain). 




Photo: Shaklee Malaysia

Photo: You can take 3 soft gels once or twice daily with meals. For more information visit www.shaklee.com.my
Photo: Shaklee Malaysia

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ingin mendapatkan OmegaGuard™ Shaklee?
Anda juga boleh melakukan belian sendiri secara online.
Klik untuk belian online sendiri. Kad kredit/ debit diperlukan.


Garlic Complex Shaklee


***Hubungi saya untuk konsultasi cara pengambilan produk yang betul dan berkesan.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai produk atau konsultasi
Call SMS WhatsApp 0196311031

Facebook : Kamalia Auderina Lee

Atau
" Like "

No comments:

Post a Comment