Friday 4 July 2014

Kenali apa itu Vivix® Shaklee

Kenali apa itu Vivix® Shaklee


Umum mengenalinya sebagai sirap Shaklee. Vivix® Shaklee merupakan suplemen anti penuaan sel, satu-satunya yang terbaik di kalangan supplemen resveratrol.

Dicipta oleh Shaklee Corporation, Vivix® Shaklee ialah suplemen berasaskan resveratrol dan antioksidan lain yang terbaru;
"...revolutionary, patent-pending, powerful breakthrough dietary supplement in the fight against cellular aging".


Kandungan aktif Vivix


Terdapat empat ramuan utama Vivix iaitu;
  • Resveratrol daripada Polygonum cuspidatum - polyphenol alam paling kuat yang didapati melambatkan penuaan sel, menyokong pertahanan sel, memperbaiki DNA, dan meningkatkan penghasilan tenaga pada peringkat sel.
  • Ellagic acid, resveratrol, quercetin, dan ellagitannins daripada anggur super Muscadine - gabungan semua ini menghasilkan kuasa antioksidan yang sangat kuat. Kajian mendapati ellagic acid sangat menyokong fungsi sel.
  • Anthocyanins daripada purple carrot dan European elderberry - sejenis sebatian flavonoid juga sejenis polyphenol merupakan antioksidan yang sangat kuat yang menyokong kesihatan sel, dan menyekat biological stress response. Biological stress response inilah yang lama kelamaan menyebabkan penuaan sel.
30 hari mengambil Vivix bersamaan dengan jumlah resveratrol dalam 3000 gelas wain merah, 1 sudu Vivix bersamaan dengan kandungan resveratrol dalam 100 gelas wain merah!

Kandungan resveratrol dalam Vivix diakui dalam lebih 2000 terbitan kajian, termasuk oleh Harvard University, National Institute of Aging, dan National Institute of Environmental Health Science.
1 sudu Vivix membekalkan 100mg resveratrol, yang mana ekstraknya mengandungi 98% resveratrol semula jadi, menjadikan Vivix supplemen anti penuaan / awet muda terbaik dunia berbanding supplemen resveratrol dalam persediaan lain di pasaran.


Sumber : Shaklee Malaysia

 
\



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





Pembelian 2 botol Vivix® Shaklee melayakkan anda mendapat keahlian percuma, penghantaran percuma dan harga ahli yang lebih murah  dengan penjimatan sebanyak 20%. Hubungi saya untuk Cara jadi ahli Shaklee.

Ingin membeli Vivix® Shaklee?


Harga retail: RM 475
Kos penghantaran: Percuma

Anda boleh klik pautan ini untuk melakuan pembelian. Kad kredit/debit diperlukan.


 BELI ONLINE VIVIX SHAKLEE


Atau

***Hubungi saya untuk konsultasi cara pengambilan produk yang betul dan berkesan.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai produk atau konsultasi
Call SMS WhatsApp 0196311031
Atau
" Like "

No comments:

Post a Comment