Friday 4 July 2014

Sebab-sebab kenapa memilih Vivix® Shaklee

Sebab-sebab kenapa memilih Vivix® Shaklee


Terdapat banyak supplemen resveratrol di pasaran, jadi kenapa perlu pilih Vivix® Shaklee? Apakah keistimewaan Vivix? Apakah yang membezakan Vivix® Shaklee dengan suplemen anti-penuaan atau awet muda, atau suplemen berasaskan resveratrol  atau suplemen antioksidan lain yang terdapat di pasaran.

Dr. Stephen Chaney, seorang profesor biokimia dan nutrisi di University of North Carolina-Chapel Hill menyebut,
"...The answer to that question is really three-fold. In the first place, the resveratrol in Shaklee 's Vivix a higher potency, higher purity preparation than many of the other resveratrol supplement products on the market. "




Sebab-sebab Vivix lebih baik;


Pertama, Vivix lebih tinggi kekuatannya (higher potency).
Jumlah resveratrol yang diperlukan bagi membolehkan ia berkesan adalah terletak pada magnitud kekuatan dan kepekatan yang lebih tinggi. Ini bermakna, kandungan resveratrol dalam dua gelas wain merah sehari tidak mampu memberi kesan memberangsangkan, begitu juga dengan supplemen resveratrol lain yang berada di pasaran. Vivix Shaklee adalah 10 ganda lebih kuat daripada supplemen lain.

Kedua, begitu juga dari segi penyediaan, Vivix lebih tulen (higher purity).
Resveratrol yang disediakan haruslah hampir tulen, dengan peratus ketulenan sekurang-kurangnya 98% untuk mendapatkan keberkesanannya.

Ketiga, yang paling utama, Vivix mengandungi campuran polyphenol yang lain selain resveratrol bagi membolehkannya menjadi supplemen resveratrol terbaik. Ini kerana resveratrol sahaja tidak cukup untuk melakukan semua. Maka Shaklee menambahkan campuran polyphenol (daripada ekstrak anggur Muscadine) iaitu ellagic acid ke dalam resveratrol yang telah ditulenkan. Campuran polyphenol ini tinggi kandungan ellagic acid yang tidak ditemui dalam jumlah yang banyak sama ada dalam wain merah atau kebanyakan persediaan resveratrol yang lain.

Ellagic acid merencat enzim yang terlibat dalam pembentukan advanced glycation end products (AGE protein). Pembentukan AGE protein ini merupakan salah satu daripada empat mekanisme utama penuaan sel. Resveratrol sendiri tidak mampu menghalang mekanisme ini, akan tetapi dengan gabungan resveratrol dan ellagic acid, Vivix berupaya merangkumi kesemua keempat-empat aspek mekanisme penuaan sel ini.

Dalam kajian ke atas haiwan, ellagic acid didapati dapat mencegah kanser gastrousus (salur penghadaman), manakala komponen campuran polyphenol lain iaitu anthocyanin (diekstrak daripada purple carrot dan European elderberry) didapati mampu mencegah tumor atau ketumbuhan.

Kesimpulannya, Vivix Shaklee bukan hanya sekadar supplemen resveratrol, ianya merupakan supplemen resveratrol dengan kombinasi sebatian polyphenol lain, menjadikan Vivix supplemen anti penuaan terbaik di pasaran. 

Sumber : Shaklee Malaysia



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





Pembelian 2 botol Vivix® Shaklee melayakkan anda mendapat keahlian percuma, penghantaran percuma dan harga ahli yang lebih murah  dengan penjimatan sebanyak 20%. Hubungi saya untuk Cara jadi ahli Shaklee.

Ingin membeli Vivix® Shaklee?


Harga retail: RM 475
Kos penghantaran: Percuma

Anda boleh klik pautan ini untuk melakuan pembelian. Kad kredit/debit diperlukan.


 BELI ONLINE VIVIX SHAKLEE


Atau

***Hubungi saya untuk konsultasi cara pengambilan produk yang betul dan berkesan.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai produk atau konsultasi
Call SMS WhatsApp 0196311031
Atau
" Like "

No comments:

Post a Comment