Thursday 31 July 2014

Set Anti Kolesterol Shaklee: OmegaGuard™, Phytocol-ST, Lecithin, Garlic Complex

Set Anti Kolesterol Shaklee: OmegaGuard™, Phytocol-ST, Lecithin, Garlic Complex

OmegaGuard™ Shaklee merupakan suplemen minyak ikan yang kaya dengan asid lemak omega-3 terdiri daripada EPA dan DHA yang mampu merendahkan paras kolesterol jahat (low-density lipoprotein-LDL) dan meningkatkan paras kolesterol baik (high-density lipoprotein-HDL) dalam darah.

Phytocol-ST Shaklee terdiri daripada sterol dan stanol tumbuhan yang didapati berkesan dalam menyerap kolesterol dalam makanan. Ciri ini mencegah kolesterol daripada diserap oleh tubuh yang mana jika tidak dikawal boleh menyebabkan peningkatan dalam paras kolesterol darah.

Lecithin Shaklee didapati mampu merendahkan kolesterol dengan mengemulsi lemak yang diambil dan seterusnya dibuang dari badan.

Garlic Complex Shaklee merupakan bawang putih dalam bentuk tablet, yang mana telah digunakan secara tradisional untuk melancarkan peredaran darah dan meningkatkan sistem imun tubuh kerana sifat anti-mikrobialnya. Kandungan allicin yang terdapat dalam bawang putih juga didapati mempunyai ciri merendahkan kolesterol jahat di samping dapat menurunkan tekanan darah yang tinggi.





Set ini terdiri daripada 4 produk Shaklee yang didapati mampu merendahkan paras kolesterol darah ataupun dapat mengelakkan kolesterol daripada diserap oleh tubuh. Anda tidak semestinya perlu mengambil kesemuanya kerana keperluan individu adalah berbeza selain daripada perlu mengambil kira aspek bajet anda. Konsultasi perlu untuk membantu anda mendapatkan suplemen yang terbaik dalam usaha anda untuk mencari rawatan alternatif tanpa ubat atau dadah melalui pengambilan suplemen yang boleh membantu. Kawalan kolesterol darah pada paras yang sihat mampu mencegah anda daripada risiko atherosklerosis yang mana merupakan punca utama penyakti berkaitan jantung dan salur darah seperti strok atau angin ahmar dan serangan jantung.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ingin membeli mana-mana produk anti kolesterol Shaklee? Anda boleh pilih mana-mana produk mengikut keperluan dan kemampuan anda, tidak semestinya semua produk. Untuk konsultasi dinasihatkan merujuk pada saya bagi memastikan keberkesanan.
Anda boleh klik pautan ini untuk melakuan pembelian. Kad kredit/debit diperlukan.


 BELI ONLINE ANTI KOLESTEROL SHAKLEE


***Hubungi saya untuk konsultasi cara pengambilan produk yang betul dan berkesan.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai produk atau konsultasi
Call SMS WhatsApp 0196311031

Facebook : Kamalia Auderina Lee

Atau
" Like "

No comments:

Post a Comment