Friday 1 August 2014

Harga OmegaGuard™ Shaklee

Harga OmegaGuard™ Shaklee


Harga Runcit : RM 136.00

Bagi mendapatkan harga ahli yang lebih murah, anda boleh hubungi saya untuk Cara jadi ahli Shaklee

Anda boleh pilih mana-mana produk mengikut keperluan dan kemampuan anda, tidak semestinya semua produk. Untuk konsultasi dinasihatkan merujuk pada saya bagi memastikan keberkesanan.
Anda boleh klik pautan ini untuk melakuan pembelian. Kad kredit/debit diperlukan.

Atau

Hubungi saya untuk pertanyaan lanjut atau pembelian
019-6311031 Call/SMS/WhatsApp





Photo: You can take 3 soft gels once or twice daily with meals. For more information visit www.shaklee.com.my
Photo: Shaklee Malaysia

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ingin mendapatkan OmegaGuard™ Shaklee?
Anda juga boleh melakukan belian sendiri secara online.
Klik untuk belian online sendiri. Kad kredit/ debit diperlukan.


Garlic Complex Shaklee


***Hubungi saya untuk konsultasi cara pengambilan produk yang betul dan berkesan.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai produk atau konsultasi
Call SMS WhatsApp 0196311031

Facebook : Kamalia Auderina Lee

Atau
" Like "

No comments:

Post a Comment