Tuesday 17 March 2015

GST oh GST

GST oh GST


Sekarang heboh sana sini pasal GST. Produk Shaklee pun sama, bakal dikenakan GST bermula April depan.

Atas sebab itu, bagi customers sayangku sekalian, oleh kerana persediaan menghadapi GST, bagi bulan Mac ini, pihak Shaklee hanya akan menerima order sehingga 28hb, bukannya pada hari terakhir bulan seperti kebiasaan. Jadi, closing bulan ini ialah pada 28 Mac. Ini bermakna saya hanya dapat proses order anda sebelum GST pada atau sebelum tarikh tersebut. Selepas tarikh itu, order diproses selepas 1 April 2015.

Photo: gst-m.blogspot.com

Setakat ini berduyun juga yang whatsapp saya berkenaan order. Masing-masing nak buat order sebelum GST, termasuk kos pos dan kos keahlian, semua naik 6%. Ehemmm...jadi mana-mana customers tegarku yang belum menyertai ahli dan belum menikmati faedah ahli (harga produk, bonus tunai, bonus kereta, tajaan trip etc etc), silalah membukakan hati untuk berbuat demikian sebelum kosnya meningkat selepas GST. Pastikan mendaftar dengan saya ya hahaha... Ada yang risau sangat sebab belum gaji. Relax relax...saya akan bersedia dengan handphone di tangan pada hari closing 28hb Mac ini nanti insyaallah...

Cepatlah cepat!!!
Buat stok bebanyak untuk seisi keluarga lagi baik..lepas tu lama tak pening nak order dan jimat pula. Kalau ahli tu, lagi best, dapat pula bonus tunai kalau cukup banyak belian.

Contact me:

019-6311031 Ms Nur Kamalia (saya le tu)
Whatsapp/sms/Telegram

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. * This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

2 comments:

  1. Cepatnya masa berlalu. Kurang 2 minggu je lagi nak kena gst. Apa pun kena sediakan payung sebelum hujan.

    ReplyDelete
  2. bahang semakin terasa huhuh

    ReplyDelete