Tuesday 24 June 2014

Keistimewaan Set Bersalin Shaklee

Keistimewaan Set Bersalin Shaklee


Tidak kira Set Bersalin Bajet atau Premium, set ini menawarkan kelebihan dan keistimewaan tersendiri bagi memenuhi permintaan ibu moden pada masa kini.



Jadi, apakah keistimewaan set bersalin Shaklee?

1. Semua produk Shaklee diakui HALAL oleh Islamic Services of America, sebuah badan halal Amerika yang diiktiraf oleh JAKIM.

2. Hanya bahan SEMULA JADI digunakan 100%. Tiada bahan kimia berbahaya, pengawet, pewarna, perisa, atau apa jua bahan tiruan digunakan.

3. Boleh diamalkan SEBAIK SAHAJA selepas bersalin. Tidak seperti kebanyakan set bersalin lain terutama yang mengandungi jamu yang biasanya mensyaratkan hanya selepas 2 minggu bersalin, set bersalin Shaklee boleh diambil secepat yang boleh. Malah, sesetengah produk dalam set bersalin Shaklee ada terdapat dalam Set Hamil Shaklee, maka sudah boleh diamalkan semasa hamil lagi. Jadi, ternyata LEBIH JIMAT kerana tiada lebihan yang dibuang.

4. Set Bersalin Shaklee juga sangat PRAKTIKAL, SELESA dan MUDAH. Hanya semudah menelan pil dan meminum air serta juga mudah dibawa ke mana-mana.

5. Testimoni ramai ibu menyatakan mereka lebih CERGAS. Ini kerana tenaga selepas bersalin dapat dipulihkan dengan cepat dengan pengambilan vitamin dan supplemen dalam set bersalin Shaklee. Segala zat dan nutrien yang diperlukan dipenuhi, lebih-lebih lagi bagi ibu-ibu yang sering diingatkan tentang pantang makanan secara tradisional yang secara tidak langsung boleh mengehadkan zat dan nutrien tertentu yang penting untuk penghasilan sel darah merah, menyembuhkan luka dan pemulihan lain yang dialami oleh tubuh.

6. Ramai ibu juga mendapati luka bersalin LEBIH CEPAT SEMBUH, samada bersalin secara normal, mempunyai luka episiotomy mahupun bersalin secara pembedahan. Ini kerana Sustained Release Vita-C Shaklee, Zinc Complex Shaklee dan ESP Shaklee membekalkan vitamin C, zinc dan protein yang amat perlu untuk penyembuhan luka.

7. TIADA SEMBELIT. Sembelit merupakan masalah yang sering dialami oleh ibu dalam pantang. Ostematrix dan ESP dalam set bersalin Shaklee ternyata mampu mengelakkan sembelit, sekali gus membantu penyembuhan luka bersalin yang lebih cepat di samping tempoh berpantang yang lebih selesa.

8. Paling istimewa, set bersalin Shaklee merupakan set bersalin yang bukan sahaja MESRA BREASTFEEDING, malah menggalakkan penghasilan susu badan, selagi syarat rangsangan laktasi iaitu supply dan demand dipenuhi. Set ini juga boleh digabungkan dengan Set Milk Booster Shaklee bagi ibu-ibu yang berhasrat menyusukan bayi mereka secara eksklusif.

9. Berbanding kebanyakan set bersalin lain yang terdapat di pasaran yang perlu dibeli sekali gus, produk dalam set bersalin Shaklee boleh dibeli satu persatu bagi ibu-ibu yang mempunyai kekangan kewangan. Walau bagaimanapun, ianya hanya praktikal bagi yang boleh mendapatkan produk secara hand delivery atau cod daripada pengedar sah kerana tiada caj pos dikenakan. Bagi yang perlu dihantar secara penghantaran melalui pembelian online, sebaik-baiknya pembelian satu set dicadangkan untuk menjimatkan kos penghantaran.


Ingin membeli sendiri Set Bersalin Shaklee?
Klik di http://leekamalia.blogspot.com/2014/07/harga-set-bersalin-shaklee.html

atau boleh juga

Call SMS WhatsApp 0196311031
Facebook : Kamalia Auderina Lee
Atau
" Like " dan hantar mesej ke,
Facebook Page : Natural Safe Vitamins Dietary Supplements
Facebook Page : Set Bersalin Mesra Breastfeeding
Email: leekamalia@gmail.com

No comments:

Post a Comment