Sunday 5 April 2015

Set Hamil untuk anda

Set Hamil untuk anda

Bagi yang sedang hamil dan ingin mengetahui apa suplemen yang sesuai diambil sepanjang kehamilan, Set Hamil Shaklee menawarkan kombinasi produk yang membantu melengkapkan keperluan nutrisi untuk ibu dan bayi.

Keperluan nutrisi ibu hamil meningkat semasa kehamilan. Adalah penting bagi ibu untuk mengambil nutrien yang cukup bagi memenuhi keperluan yang meningkat untuk memastikan perkembangan dan pertumbuhan bayi selain pada masa yang sama memelihara kesihatan ibu itu sendiri.

1. Energizing Soy Protein Shaklee atau ESP Shaklee 

- merupakan suplemen protein lengkap berasaskan soya terpilih yang bukan diubahsuai secara genetik (non-GMO soy) yang mengandungi semua asid amino yang diperlukan oleh tubuh kita. ESP mencukupkan keperluan protein yang penting untuk tumbesaran dan perkembangan sel tisu dan organ serta menjalankan fungsi sistem tubuh badan.

Bagi ibu-ibu, pengambilan ESP secara konsisten dan betul mampu membantu menguatkan otot rahim bagi ibu-ibu sama ada dalam persediaan atau sedang hamil, malah ianya sesuai diambil oleh sesiapa sahaja yang memerlukan tambahan asid amino protein yang lengkap bagi memenuhi keperluan nutrisi yang tidak dapat dipenuhi melalui pemakanan.

Selain daripada ESP, vitamin dan suplemen lain yang terdapat dalam Set Hamil Shaklee ialah:

2. B-Complex


Mengandungi asid folik yang penting untuk perkembangan otak dan saraf tunjang. Kekurangan asid folik semasa awal kehamilan boleh menyebabkan kecacatan tiub neural saraf bayi dan risiko kecacatan lain.

3. OsteMatrix


Suplemen yang bukan sekadar kalsium kerana tablet kalsium ini mengandungi magnesium, vitamin D dan boron yang penting untuk membantu penyerapan kalsium ke tulang. Tanpa penyerapan yang baik, kalsium tidak dapat digunakan di tulang sebaliknya dibuang melalui buah pinggang dan adakalanya meningkatkan risiko batu karang. Kalsium penting bagi ibu hamil bukan sahaja untuk perkembangan tulang bayi dalam kandungan malah memelihara tulang dan gigi ibu itu sendiri. Pengambilan OsteMatrix juga dapat mencegah kekejangan kaki yang biasa dialami oleh ibu hamil akibat kekurangan kalsium yang telah diangkut kepada bayi.

4. Sustained Release Vita-C Plus 500 mg 


Vitamin C sangat penting bukan sahaja untuk perkembangan bayi malah memelihara tahap imun ibu agar sentiasa kuat. TIdak sama sperti suplemen vitamin C luar, Sustained Release merupakan teknologi eksklusif Shaklee yang membenarkan pelepasan perlahan-lahan vitamin C ke dalam darah selama 5 jam dan berterusan sehingga 24 jam, menjadikannya vitamin C yang optimum penyerapan ke dalam tubuh dan tidak dibazirkan melalui air kencing.

5. Vita-Lea Iron Formula


Multivitamin yang diperkaya dengan zat besi ini bukan sahaja mudah larut dalam air yang menjadikannya mudah diserap, malah tidak mengganggu perut tidak sepertimana suplemen multivitamin atau zat besi lain yang menyebabkan sembelit, pedih perut, loya atau cirit birit. Penyerapan yang baik mampu membantu ibu hamil mencegah berlakunya low hemoglobin atau kurang darah, suatu keadaan yang sering menjadi igaun ngeri ibu-ibu hamil.

6. OmegaGuard


Suplemen minyak ikan premium ini, tidak seperti suplemen minyak ikan lain yang kemungkinan terdedah kepada pencemaran plumbum laut dalam, OmegaGuard adalah selamat diambil oleh ibu-ibu hamil.

OmegaGuard membekalkan khasiat DHA dan EPA yang penting untuk perkembangan otak bayi terutama semasa awal kehamilan. Inginkan bayi yang bijak? Laburlah dalam pengambilan OmegaGuard sejak hamil.


boleh hubungi 019-6311031 Ms Nur Kamalia


Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. * This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

No comments:

Post a Comment