Saturday 11 October 2014

Blog Review: Sutina eShoppe for Muslimah Wear, Coach Bags, Corelle, Health & Beauty

Blog Review: Sutina eShoppe for Muslimah Wear, Coach Bags, Corelle, Health & Beauty


Blog Sutina eShoppe ini dimiliki oleh ex-classmate saya pada zaman sekolah menengah dahulu, Sutinah Sulaiman, yang memaparkan pelbagai rangkaian produk daripada pakaian, beg tangan berjenama Coach, set pinggan mangkuk berjenama Corelle, dan produk Sutra Aromatherapy. Pada update terkini, blog beliau baru sahaja 3 minggu beroperasi namun sudah mendapat sambutan yang amat menggalakkan.

Pemilik Sutina eShoppe

Blog ini memaparkan rangkaian produk pakaian, aksesori dan barangan berjenama. Buat masa ini, antara rangkaian pakaian ialah Aqeela Muslimah Wear, membawakan pakaian muslimah keluaran Aqeela. Antaranya ialah rangkaian pakaian untuk nursing & maternity, T-Shirt muslimah, jubah, mini jubah, pakaian kanak-kanak perempuan dan shawl.

AQ711d_FWM
Antara seleksi dalam Aqeela Muslimah Wear

Bagi yang menggemari beg tangan original, anda boleh melihat rangkaian beg tangan Coach melalui rangkaian Authentic Coach Bags.


C0001a_FWM
Beg tangan ini yang sudah berjaya menarik perhatian saya hehehe

Bagi penggemar dishware berjenama Corelle dari US, anda boleh melihat koleksi melalui Corelle. Corelle terkenal dengan daya ketahanan, selain pilihan corak dan reka bentuk menurut citarasa dan gaya anda.

Saya membayangkan menikmati steak yang medium-done, juice dengan bau rosemary menggunakan set pinggan ini

Melalui Health & Beauty, dapatkan pilihan minyak aromaterapi Sutra (multipurpose spray, blended essential oil, massage oil dan lain-lain) yang tidak mengandungi bahan kimia berbahaya.

S008b_FWM
Salah satu produk minyak aromaterapi Sutra

Anda boleh klik imej di bawah untuk pautan ke laman web Sutina eShoppe.

Klik pada Image untuk pautan ke website

Saya mendoakan selamat maju jaya kepada Sutinah dan Sutina eShoppe!

No comments:

Post a Comment